Just nu !

Just nu sitter jag på alice baksida och bara mysar <3 Vi har ätit lite poppcorn och plötsligt fick jag värsta hickan XD Asså jag vet inte vad som hände men det var as roligt XD Kunde inte sluta garva åt det för när jag skrattade kom hickan och avbröt det lite då och då så att man började skratta ennu mer xD Asså ´ni måste undra vilka patetiska liv vi måste leva men jag kan bara säga att dom ÄGER!!! Aja puss på er <33



Och imon ska det plockas jordgubbar <33 Helt klart favoriten xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj, undrar hur du menar plockar jordgubbar. Får ni pengar för det eller plockar ni åt er själva? Skriv svar i nytt inlägg tack <3

2009-06-27 @ 19:10:56
Postat av: Anonym

får ni pengar för att plocka ? skriv svar i nytt inlägg tack :D

2009-06-27 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0