Min dag!

Ockej nu har jag exakt 10 min på mig innan datan dör så det blir bara ett inlägg idag "/

Idag vaknade jag vid sju hos elin, vi åt lite frukost och vid halv nio stack vi till kyrkan. Vi hade våra lektioner och slutade vid 12.00 och då stack jag ner till stan för att möta mamma och mormor. Vi var inne på viktorins i typ 1 timme, men tillslut hittade vad jag ville ha i konfirmations present. När jag kom hem hade jag jätteont i huvudet så jag vilade en stund sen stack jag ner till Alice. Vi tittade på gossip girl och båda somnade xD Hahaha och sedan skulle jag öva på att åka skatebord för jag ska åka på en i våran pjäs på konfirmationen xD Hahah jag ramlade mitt på asfalten och slog i höften, och jag hade vita shorts på mig "/  Men tillslut fick jag klämm på det. Sen åkte vi hem till mig och badade. Sedan tittade vi också på en film som gick på trean xD Haahha den var super rolig.

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imon "/

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0