mobilbloggar-på väg till GBG!

#aha då sitter man på ett tåg påväg till gbg med lilla alice och sophia! Love it<3 själv hade man ju lite tur och tog sig till den tysta delen av tåget och fick sittplatser! Weiii inte lätt på e2t fullproppat tåg inte ;) men som sagt är jag på vag till 5öteborg nu där det kommer att bli lite shopping hoppas jag på! Ska iaf s till att det blir en make up store ögonskugga till nyår. Igår blev det också en dag på stan, köpte inte så mycket utan det blev ett par örhängen, trosor och en tröja :) efter stan blev det att möta upp linas bror syster och hennes pojkvän! Fett pinsamt ju att åka bil med några man inte känner xD jaja dom var ju iallafall trevlliga så det gick ju bra. 6'mma hos lina kollade vi på en as bra film och chillade, blev också till att planera nyår doch är vi inte helt klara med vart vi ska vara före osv :) Nopp nu ska jag vara lite social med mina kompusar, skriver kanske senare! Ska lägga upp min julklappar också ;L pussÖ BTW har fått lock i örornen totalt tre gånger under tiden som jag har skrivit detta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0