Uggs times!

Asså jag har verkligen tänkt på en sak, asså typ på toan, i sängen, på lektionerna, i duschen, på stan, under lunchen ja asså typ hela tiden! :o

Joo men asså till saken då, det är verkligen en UGGs season iår :o Joo och min tanke lyder följande,
Eftersom Uggs inte tål vatten för att dom är gjorda av fårskin så kan man ju inte ha dom i regn, slask eller så :) Men iår är det verkligen as kALLT och också torr snö! detta gör att du lätt kan vara ute med dina skor, vara varm om fötterna och bara borsta av snön när du kommer in! GOOOODDDD jag är såå smart!



Men ska jag vara ärlig så är det kanske inte världens snyggaste skor men dom är sköna! Pluss att dom är as snygga till våren sen i ett par korta jeans shorts ;)

DOCK VILL JAG BARA DISSA ALLA FAKEADE UGGS, HÖGA, SMALA OCH SUPERFULA! Jag har ett par sheperds men det är iaf fårskin och JA man ser skilnad på syntet och äkta :)<3


Kommentarer
Postat av: elin berndtsson :))))

tack för den? ;o

haha, så du tycker mina såna skor är så jävla fula visste jag då inte.... ;)

2010-12-03 @ 19:18:45
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0