Vem kommer på iden?

Asså jag har en STOR fråga! Vem tusan kommer på iden att ha köttbullskrig i matsalen? Det KAN bara vara killarna i våran klass som är så dumma i huvudet? Inte de att dom satt vi samma bord utan köttbullarna flög över salladen förbi vattnet och knäckebröden och ladnade i någons huvud på andra sidan matsalen!?!?! Hahahah var lite kul dock när man vänder sig om och ser en köttbulle susa förbi i luften XD Hahah min reaktion " Haha men kolla en köttbulle" HAhah xD Aja men ibland blir man bra fundersam och undrar lite vad killarna faktiskt ha i sitt lilla lilla ärt huvud?!

Sorry för den dåliga uppdateringen! Igår hade jag en super duper mysig eftermiddag på stan med mamma <3 Köpte en BH och en super söt tröja från H&M, ska se om ni kan få en bild lite senare. Men det var inte bara jag som shoppade utan mamma fick också med sig lite fina saker hem! I skolan åkte vi också pulka :D!!!! Hahah jag och tamara hade såklart den bästa "pulkan" den ska ni defenetivt få bilder på lite senare.

Nu börjar det bli dags för mig att gå till sängs och plugga lite matte -.- HAR MATTE PROV IMON OCH JAG KAN INGENTING!!!!!!!!! Gud kan börja gråta när som hälst!! Önska mig lycka till <3

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0