Börja blogga igen?

Jaa jag tycker nog allt att det är dags igen! eller vad tycker ni?

Jag känner att jag har så himmla mycket jag vill skriva om!!!!! Denna veckan har vi också estetvecka så syr bara och har kul hela veckan! Klart jag vill dela med mig av det! Ska också se till att det blir bra med bilder på veckan ;)

Idag har jag varit på rosenfredoch har haft bild och form meller 9.00-12.00 härligt va? sen blev det kinna med pappa och alice. Ni undrar kanske vad vi gjorde där? Jo vi köpte typ på ett ställe som kallas sroten :) Blev tyg till en klänning till nyårsafton, hoppas bara att det blir bra :s Sen blev det kör i två timmar och efter det gymma med Sophia och Alice :) Måste säga att det har vait mycket idag men det var varit kul iaf :) Nu är jag ARG och önskadde att jag kunde skriva ner allt jag känner om dumma föräldrar som aldrig ALDIG kan erkänna att dom har fel, men tro mig, det finn nog inte nog med utrymme för att jag ska få plats med allt! Ska iaf kolla svensson svensson nu och sova tidigt! Puss <33



Blir ALLTID på bra humör när jag tittar på detta :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0