Näst på listan...

Har inte gjort så mycket som jag skulle ha gjort idag egentligen men aja.... jag har iaf haft det super mysigt!!! Min dag började med att hänga med tamara en stud, hala tiden på coop x) ni vet nya stället att hänga på typ! Köpte iaf en hyasint (stavning) och fyra ljus. När jag kom hem åkte jag till stan med pappa och syster :) blev att kolla runt lite och sedan en super mysig andventsfika med varm choklad och daimkaka =) tack pappa<333 Sen blev det hem och laga matt och sen plugga italienska med rebecca. Nu sitter vi och pluggar lite svenska och näst på listan står adventsstädning på mitt rum..... kul va? hahha ja faktiskt lite x)

men ska fortsätta nu :) har btw lagt in bilder från estetveckan på datan så ska lägga upp dom sen :)

Puss<3

jaa såhär kan det då se ut när jag är med rebecca :S <..........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0