Fredagkväll!

I fredags så spenderade jag min kväll med två underbara små sötnosar (rebecca och alice vilka annars?) Aja iaf.. Vi kollade på Trassel och den var så sjukt bra! Det som gjorde så att den blev så där bra var nog att den känndes så " verklig" eller vad man ska säga. KLart att jag inte menar att det är för att hon har super mega långt hår och blir jagad av typ troll utan det var mäniskornas beteende. Grejen var den att dom hade fått in så roliga skämt och allt! Ja man både skrattar så att man gråter och gråter så att man skrattar om ni förstår vad jag menar ;) Jaja jag rekomenderar den starkt iaf!

När vi ändå håller på med att rekomendera filmer så måste jag rekomendera Easy A! Asså det är en så sjukt bra film så jag vet inte vad jag ska ta mig till, själv har man då sett den 7 gånger än så länge x) ALLA NI SOM SER DETTA KOLLA PÅ FILMEN!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0