Godmiddag!

Eller kanske godmorgon för er busungar ;)

För mig är det iaf godmiddag! Har vait uppe sedan tio och typ tvingatupp alice som skulle iväg vid ellva. Efter det har man städat rumet och fixat en massa med CV osv.... Riktigt jobbigt att få det som man vill men känns helt klart skönt nu när det är över :)

Händer för er sötungar idag då? Själv ska man ner till stan och söka lite sommar jobb :) Måste verkligen fixa det nu! Måste också gå till björns foto för att fixa med min kamera, får inte på mitt gammla objektiv på min nya kamera :S....

Efter stan blir det kanske ut och fota med två små godingar! Kommer att bli supermysigt isf för vädret är som skapat för att vi ska ut och fota idag ;) Jaja nu måste kag fixa mig och ringa alice :D

PUSS!

HAhahja såhär kan det se ut när man är ute och fota med dessa små busungarna XD SUPERGAMMALBILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0