Tillbaka?

Ja det kan man kanske säga, har varit så otroligt dålig på att uppdatera, som vanligt -.- nej men gick igenom en otroligt jobbig period där allt typ bara gick fel så bloggen var la kanske det jag tänkte minst på. Nu har jag iaf "vilat" upp mig och är kanske redo för att börja blogga igen ;)

Kan ju börja med aatt säga att igår blev jag 17 ÅR!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D Wihooo<3
HAde en otroligt stressad födelsedag måste jäg säga.....Men kvällen blev toppen så ska inte klaga. Har också fått lite presenter ;) Bla
- Ett par ray ban aviator
- Presentkort
- Pengar
- Örhängen
- cupcake sak
- örhängen
- godis
- blommor

osv :)

Fick inte glasögonen i hande eftersom mamma och pappa tyckte att det var bättre om jag beställde dom själv eftersom man inte får byta om det blir fel :S DEssa ska jag iaf beställa imorgon! :D


Modell: Ray ban aviator 3025 gold brown! Sygga eller vad! Kommer att passa till typ allt i sommar<3

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Har också tänkt att köpa såna glasögon! men vet du hur mycket de kostar snygging? :)<3



btw. snackade med alice, kanske fota och mysa imorgon? :D:D

2011-02-11 @ 15:31:32
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0