Dags att uppdatera?

Jag jag tycker allt det! Måste bli bättre, och jag vet att det står i typ alla mina inlägg x) Men från och med nu så kommer jag ha det i tanken eller vad man ska säga, att det uppdateras bara när jag känner för det och när jag tycker att det är roligt x) som jag gjort ett tag nu då! Jaja men nu kommer det antagligen komma en period där jag uppdatarar ;)

Nu är det så att jag är sjuk :( Jupp, men jag blir alltid sugen på att pyssla när jag är sjuk, dock orkar jag aldrig för att jag är sjuk! Har iaf massa saker jag vill göra så vet inte vad jag ska börja..... har massa massa plugg också så jag måste fixa iaf ngt idag...

Nu ska jag laga mat och kolla film hade jag tänkt men nu till den stor frågan, ska jag kolla på solsidan eller filmenNorth face! Vet inte om jag vågar kolla på north face själv xd Jaja vilka problem man kan ha!

Måste laga mat nu PUSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0