1 April<3

Japp då var den första April och då måste man seupp för skämmt xD Har faktiskt inte dragit något bra skä mt idag och ingen lurat mig heller eller vad man ska säga. Men det har varit ett fantastiskt väder och på läsningen satt jag och Becca och läste i fönstret. Varmt :D 


Snygg bild som Alice tog på mig ocg Becca i fönstret <3

Efterskolan var jag på stan med linn och märtha <3 Vi hade det jätte mysigt men dock lite svårt att bestämma oss vart vi skulle fika xD JAg vet inte varför men jag har väldigt lätt för beslutångest och det var något som jag verkligen märkte idag xD Både linn och märtha storshoppa både byxor och tröjjor mm :D Men själv fick jag inte köpt något och det är jag faktiskt stolt över eftersom jag ska till Göteborg snart och då måste jag ju spara pengar:D 

Nu ska jag snart på yoga med linn<3 Men ha det bra :D

Många kramar 1000 pussar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0