ÄNTLIGEN!

NU är jag äntligen klar med att baka. HAr bakat hela tiden känns det som! Men nu är allt klart och ikväll ska jag och Elin lägga allt i påsar och sätta fina snören och lappar på:D OCh så har vi kommit på världens bästa sak som kan locka fler kunder:P För om man köper för över 50 kr så får man ett recept! HHAHAHA smart VA?? Så nu ska jag snart sätta igång och skriva lite recept och så ska jag skriva på min deckare och lite engelska. OJ nu fick jag plötsligt massor att göra :S  OCh så ska jag städa i köket också för där är det ett bombnedslag xD HAHAHHA det skvätte choklad över halva köket, lyckat! Och om en stund kommer Elin så jag får skynnda mig xD
Ha en under bar kväll alla bloggläsare

Och tamara du får ha det kul med dina gäster<3 Puss på dig SÖT!!! Men nu har dom kommit så det är bäst att du lägger på! hihihi <3

Kommentarer
Postat av: tamara

sötnos (a)

puss på dig, ha de bäst i borås <3

2009-04-14 @ 18:50:35
URL: http://tamarastanisavljeviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0