ÄNTLIGEN!

JAg säger bara ÄNTLIGEn är våren här och det har jag verkligen märkt idag.

Började dagen med att sälja GT med Tmar och det gick bättre än väntat måste jag säga. Och folk var så glada så jag kunnde nog inte haft en bättre start på dagen.

Efter det har jag varit med Jeanna och Alice hela dagen och vi har haft otroligt kul. Först åt vi lunch på festningen och tog en massa bilder. Gick ner och satte oss på ett tak vid stranden på barnens bad strand och så gick vi lite i vattnet och så avslutade vi allt med GLASS! Helt underbart har det varit men här är några av dom 250 bilderna vi tog idag.





Som ni säkert märkte hade jag svårt att bara välja ut några xD

Men den sissta bilden kommer här

Bild bevis på att Fanny Arvidsson sått i vattnet XD

Ska till alice snart men skriver förhoppningsvis ikväll. HA en superfredag alla !

Många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0