Dålig uppdatering

Har verkligen varit dålig med min uppdatering idag så sorry. Men idag har jag varit på pysseldag hos min farmor och farfar och det var verkligen jättemysigt. Jag gjorde lite olika saker som såklart var i rosa. Haahha och farfar var ute fyra gånger för att han glömmde hela tiden att köpa det han skulle, lite roligt tycker jag. Men på kvällen kom mamma och pappa och då grillade vi.

Här är en bild på dagens pyssel<3

Ska försöka fixa ett rosa påskris imon eller på tisdag.

Här kommer lite bilder från igår.



Hahah bilderna blev as dåliga men min kamera är helt konstig så jag får typ lämmna in den eller något.

Men  i veckan ska jag försöka fixa typ samma brun sak fast för hela kroppen och nya pärl örhängen eftersom min är borta XD
Men ha det bäst alla bliggläsare<3

många kramar 1000 pussar <3


Kommentarer
Postat av: rebecca(:

Tack gode gud att du inte har bild på mig xD

2009-04-06 @ 16:40:07
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0