FREDAG!!

Godmorgon alla bloggare! Jag var bara tvungen att lägga in ett inlägg nu på morgonen för jag hade verkligen jättedåligt samvete för att jag inte la in något igår!:O Men det kan jag ju inte ändra på nu men ändå.

Igår var jag med Rebecca och vi chillade typ bara. Hahaha eller nej vi bakade en liten äppelpaj, superduper gott! Sen tittade vi lite på mumiens återkomst men när det blev för äckligt så var jag tvungen att gå xD Men det fula var ju att jag fortsatte att titta hemma för om man väl börjat titta på en film är det as svårt att sluta man vill hela tiden veta vad som ska hända. Det är samma om jag ska titta på en film som jag aldrig tittat på med min kompis, och min kompis har sett den och vet vad som ska hända så får jag typ panik om det blir läskigt eller något. Då kan jag typ försöka tvinga ut slutet av min kompis för jag tycker inte om att inte vet.
Hahah märkte att detta blev väldigt rörigt men ni får försöka att förstå.

Men idag är det då Fredag vilket innebär Ultimate Disco men först ska jag ner en sväng till stan med Alice.  Sen ska Linnea och Alice komma hem till mig så ska vi grilla lite innan vi åker hem till alice för att fixa oss, mysigt <3

Men nu ska jag platta håret och fixa mig lite men ni får ha en underbar fredag <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0