Hej<3

Hej alla blogg läsare<3 Idag har det varit en ganska bra dag. Hade städ dag och det SÖG! Men det var slappt xD Sen gick vi på teater med skolan då och tittade på SKULD OCH OSKULD det var ka ingen hitt men ändå. Och Alice hade fått låna sin systers gammla cykel ner till stan eftersom hennes var på lagning men så hade hon ingen nykel så hon kunnde inte låsa den. Så när vi kom ut från teatren så hade någon stott cyklen! 

Men fredrik och några mer hade inte kommit in på teatren för dom kom 7 minuter försent. Då såg dom 3 kines killar som cyklat iväg på den cyklen så efter så stannade typ 10 killar kvar + jag, elin, tamara, alice och rebecca för dom killarna satt typ på en bänk. Så typ calle ropade någor och så kom dom fram och bah: Vill ni något eller?? och det var så fult för dom var verkligen tre töntar som muckade med typ 15 pers xD Och när Elin och hanna lite senare var på stan såg dom dom tre killarna cykla runt på cyklen. Men Alice har fortfarande inte fått tillbaka den !!:O

LIte senare fick jag ett sms av Elin där det stog RING MIG NU!!!:O Så jag tänkte typ shit vad har hänt??:O HAhaha så ville hon bara säga att dom solde pucko i den nya mat affären på breared hahah så vi ska dit imon och köpa en pucko. Och imon öppnar också face stockholm där nere så ska ta och titta in där med:D

Här är en låt från lady gaga som jag verkligen tycker är jätte bra!! Påmminer om sommaren <3 Och gossip girl!




Lite gullig tycker jag<3

många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0