Hur du gör ett fin personligt påskägg <3

Nu ska jag visa er hur man lätt gör ett fin påskägg!

Börja med att ta fram ett gammalt eller ett nytt påskägg


Efter det ska du färga ägget vitt. JAg valde att spruta mitt ägg vitt


När du är klar med det så låt ägget torka


När ägget torkat kan du måla ägget i valfri färg. av någon
konstig anledning valde jag rosa xD


När du målat klart i valfri färg låt det torka


Nu tar du dina äggskal och krosar dom med inte i aldeles för
små bitar


nu ska du limma på dom bästa bitarna av skalet på den översta delen av ägget


När du är klar kommer ägget att se ut såhär


Hahha lite gulligt tycker jag <3

Lycka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0