Mums!

Nu är jag tillbaka från maten ocg galssen:D Jag åt först en hamburgare som tog en och en halv timme att få för dom gjorde något fel, men god var den. OCh till efterrätt skulle jag ha ätit gratinerade bär med glass och kolaflan men dom sa att det kunnde ta sin lilla tid så vi fick ta färska frukter med glass istället men det var gott det också!

Men nu kommer några efterlängtade bilder från dagen!



Ja här var det några bilder från dagen!

Nu kommer några bilder från dagen inköp!:D



Så!! Nu ska jag titta lite på tv senn ska jag sova jag är verkligen jätte tröt men ni får ha det så bra !

Många kramar 1000 pussar!<3

Kommentarer
Postat av: linnea

e det en hårfläta du köpt!!? vart hitta du den!!? VILL HAAAAAA!! bajs :(

2009-04-19 @ 21:27:19
URL: http://ineea.blogg.se/
Postat av: Anonym

va det i gbg ni va? tror det är det hoteller jag o jens vart på

2009-04-21 @ 22:07:20
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0