promenad med linnea <3

Idag har jag tagit det ganska lungt. Gick en promenad med linnea i en och en halv timma xD Vi gick i skogen med ballerina skor som små fjortisar för jag skulle tvunget ha påskris. Vi fick ockå övat in lite spanska eftersom vi har redovisning imon. Ska öva lite matte också för vi har prov imon!!!!!!! Hoppas att det går bra :S

Nu har jag precis städat klart mitt rum och jag är nöjd med resultatet. Fick påskpyntat också och imon lägger jag ut en bild på mitt supersöta rosa/vita påskris<3 Men som sagt matteprov imon så jag ska plugga lite nu men ni får ha en bra måndag trots att det är den värsta dagen på veckan eftersom det är hen hel vecka kvar till helj. Men ha det bra<3

Puss och natti natti <3

Kommentarer
Postat av: linnea

mhihi. jag var oxå ute på promenad i 1,5 timma idag fast med emli :) hööh. fast emli var ju ute 'med linnea i en och en halv timma' oxå :) höhö. sorry, vill se det fina ´påskris nu! mhihi. söta påskpynt du gjort, glöm inte kolla in min blogg o mina bilder :): )hihi :) hadet höhö<3

2009-04-06 @ 21:39:56
URL: http://ineea.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-06 @ 23:05:16
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Linnea ;)

haha, "som små fjortisar" det du glömde var att vi hade solglassögon i skogenxD hahahahah puss gumman älska<333

2009-04-07 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0