Skola!

Nu sitter jag här i skolan och vi har bild. Vi ska göra klart lite gamla teckningar och så.  Jag tänkte att jag lika bra kunde lägga in ett litet blogginlägg eftersom bloggen tillhör bild för det är något man måste ha. Men jaa vi slutar om typ tio minuter och så åker jag direkt ner till stan efter skolan och sen ska jag typ hem och sova för jag är verkligen as tröt! 

Och nu märker man verkligen att sommaren är på väg för träden håller på att bli gröna och man kan gå i bara tjock tröja och man börjar lyssna på lite sommar musik. Detta är en låt som verkligen påminner om sommaren för många! klart en sommar favorit! 


Ha en underbar Fredag så får jag se om jag kan skriva lite mer ikväll innan vi åker

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0