Stranden:D

Har haft en underbar kväll idag!!! Det var varmt och riktigt sommrigt. Jag och alice skulle ut ock gå och så visste vi att några i klassen skulle vara på stranden ikväll så vi stack dit:D Supermysigt var det! Det var vindstilla och vi lysnade på musik och pratade. AHHAHA senn skulle vi spela fotbol och det suger jag på så jag sprang runt lite bara.  Det var verkligen jättemysigt att ´brar vara där! När jag och alice lite senare skulle hem och det var helt mörkt och vi gick på stranden så var det lite små läskigt men ändå mysigt. svårt att förklara.
en nu ska jag sova är jättetröt så ursäk´ta att inlägget blev lite konstigt och kortfattat ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0