Tisdag<3

Okej nu är vi en dag närmare helg och lov <3 Idag har det varit en ganska hyfsad dag. Hade matte prov och det känndes ganska bra faktiskt. Nu sitter jag i mitt rum och är lite besviken för en sak som har hänt men samtidigt så får man bara försöka att vara glad. Men nu ska jag lägga ut en bil på mitt fina lilla påskris som jag lovat.

Vad tycker ni?? Det är mycket finare i verkligheten!! Men är jättenöjd.

Men här kommer dagens outfit.

Tagit med min mobilkamera XD

Glömmde lägga in  en bild på första vitsippan som jag såg igår!

Underbart va!! Och den är också tagen med mobilkameran xD ÄNTLIGEn sommaren är på g!

Men ska ut och ta en promenad med Alice snart så ha det bra ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0