Dag med tamara <33

God kväll alla blogg läsare <3 Har ni saknat mig?? Såklart att ni har :)

Idag har jag haft en underbar dag med tamara !! Vi har fixat oss riktigt mycke så att vi är fina och frächa till första dagen i skolan. Vi har bla fixat mitt hår som INTE såg bra ur med den oranga utväxten :S men nu är det lite bätte men måste hålla med alla andra blondiner om att nu blekt hår ser för j*vligt ut! HATAR DET!!! aja det kommer ju inte vara ny färgat för alltid :P Vi har ochså haft två olika ansiktsmasker rakat benen fixat naglarna osv :D myyysssiiiggtt!!!


Hater denna masken!! SER SÅ KUSLIG UT :s


chokladdd <33

resultatet av hårfärgen :)

sen har jag slappat lite och laddat upp mig inför skolan imon "/ aja puss puss <33

Kommentarer
Postat av: tamara <3

mahahahaha! Vi äger, så är det bara! :D

puss <3

2009-08-23 @ 21:57:30
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0