Första dagen avklarad

Yes då var första dagen avklarad och nu är det bara 295 dagar kvar till nästa sommar lov ! hehe. Och jag måste bara säga en sak det SÖG!! vi var få fästingen och lysnade på nogon tråkig grej om en is man :O asså hallå vi bryr oss inte!?!?!? Och vill ni veta vad det värsta var?? Jo imon så ska vi skriva en tre sidor lång "dagbok" om en vecka i ismanens liv, PÅ ENGELSKA!?!?!?!? HALLÅ VI ORKAR INTE!!!!!!!!!!! Asså jag hoppas verkligen att dom bara skojade med oss för no way att jag kommer orka det.

Just nu sitter jag och har ätit lite kvälls mat, en majskolv. Fett gott vare <3 Nu hadejag tänkt att köra ett lätt styrke pass och sen duscha :) Blir nog litte bloggning i morgon bitti eftersom vi inte börjar förens 9 då :D Så vi hörs då ! PUSS<3


Kommentarer
Postat av: linnea

älska bilden<3 :D

2009-08-25 @ 16:34:18
URL: http://ineea.blogg.se/
Postat av: linnea

älska bilden<3 :D

2009-08-25 @ 16:34:31
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0