Nu så :P

Så vad har jag gjort idag?? Jo som sagt åkte vi för att kolla tapeter åt Alice, och har jag sagt att hon är den kräääääsnaste personen jag känner. Antingen var den för mörk, för ljus, för mycke mönster, förtråkig ja ni fattar ingen dög så till slut sa jag att hon borde nöja sig med att måla den brun så det var så det blev, hon nöjde sig med att måla den. och undertiden som alice tittade hittade jag och becca massor av tapeter vi ville ha :D Men det bästa vi hittade var två ur snygga färger vid namn barbie och sockervadd!!! Ur söta var dom, skulle verkligen vilja ha en vägg i en rosa färg som heter barbie så vi får la se hur det blir :)

När vi var klara där åkte jag och becca hem och jag och becca var super duktiga för vi tvättade våra cyklar :O  jupp ni hörde rätt. efter det speladevi tv spel xD Och sen tittade vi lite på tv och slappade lite.

Nu spelar jag lite farmville och sen ska jag försöka sova eftersom skolan börjar på måndag "/ Aja de flesta har ju redan börjat så jag antar att jag borde vara glad över att vi inte gjort det än men aja tråkigt är det iallafall.

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0