Booråås

Gud vad skönt det är att vara hemma !!!! Sova i sin egen säng är verkligen oslagbart men jag har haft det såotroligt roligt i borås! HAhaha jag och elin skämmde som vanligt ut oss och jag sovde knappt en blund eftersom elin slog och snackade i sömnen i natt! HAHahah helt sjukt var det XD Blev dock lite halkningar för min del och när jag halkade på en lite is fläck mitt på borås öppna torga och ramlade ja då gick det inte att stoppa skrattet xD HAHAHAH SOM VI GARVADE xD Blev dock inte ingen stor shopping i borås precis mest lite små saker :P Men altid lika kul att komma hem med :)

Glitternagelack till ikväll! Och en champange flaska med sopbubblor xD

en gullig ring<3


Ett ring sett typ :P

Hårfärg :D Ska färga håret idag :P

Sen blev det också en ögonskuggsborste till min svarta, en lite klädroller typ xD Och lite andra små saker till kvällen :)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du inte skriva på din blogg vart du köpte det ringsettet? tack

2010-01-08 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0