STTTTRRREEEESSSS!!!

Guud vad jag hatar stress -.- Har verkligen massor att göra idag ! Det är ju nämligen nyårsafton!!!!!!!!!!!!! Ikväll kommer sötnosarna Rebecca och Alice över på middag typ :) Kommer bli super mys! Men detta betyder ju också att man ska ha masor av saker att göra! Orkar inte-.- Hahha jag som fortfarande ligger och slappar i sängen också. Aja detta mååste fixas idag

1. Färga håret
2. Städa rummet
3. Städa lite där nere
4. Köpa de sissta små sakerna till kvällen
5. Förbereda mat osv
6. Duka plus förbereda lite andra hämligheter :P

Ja det är la kanske inte super mycket men känner jag mig själv så kommer det att ta tid eftersom jag säkert kommer vilja få in en lite data paus och så ska jag ta lite kort också eftersom det är så underbart fint väder ! Strålade sol och frost :) Aja ska nog kunna klämma in allt innan dom kommer. Men nu ska jag ringa Rebecca :) Vågar inte förga håret själv eftersom det gick så dåligt när jag gjorde det förra gången!!! Ni får ha det bäst så hörs vi senare eller 2010!!! Hahaha <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0