JA!

Igår skrev jag om att jag hade hittat att par skor och sedan inte köpt dom :O Idag när jag var på stan,  Gissa vad jag såg!!! Jo skorna :O Dom var där och kostade bara 50 kr mer än i göteborg så dom kostade 150 kr istället för 400 :O Villket fynd. Jag blev verkligen jätteglad :D Så idag kan jag sova gott:D Men det var lite roligt för lixom jag och alice skulle åka ner för att sätta oss på ett café och plugga:D Vi gjorde la det i en halvtimme kanske och sedan skulle vi ut och TITTA lite på stan:D Men det slutade ju med stora kassar på väg hem XD Alice fick springa till sin pappa för att låna 500 kr som hon köpte upp på ett nafs XD Och vi som bara skulle kolla , Det går tydligen inte XD För mig blev det ett par skor,ett par örhängen och ansiktsserveter :D JAg är jättenöjd med dagens shopping:D Men det blir ju stan på fredag också så man får la se om det blir något då :D



Många kramar 1000 pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0