Skridskor och snö:D

Idag har det varit en toppen dag:D Allt började med skridskoråkning i skolan :D Det var jättekul att åka buss dit alla skrattade och höll på XD När vi sedan skulle åka skridskor vet jag inte om jag tyckte att det jick så bra men ändå jag klarade att stå kvar på benen men det var värkligen bambi på hal is XD Hefter det kom jag hem och pluggade som ett????? Ja jag vet inte riktigt vad men aja, senn började det att SNÖA!! Jag fyller år imon och jag önskade mig värkligen snö för vi har inte haft någon snö på hela vintren :O Aja det va JÄTTEKUL att gå ut och ta några fina snöbilder :D Dessa blev mina favoriter :D


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0