Stan med mamma <3

Idag har jag varit på stan med min underbara mamma<3 Det var jättemysigt<3 Jag fick också köpt ett par leggings jeans och en tunica. Jag hittade också ett parjätte fina pumps från dinsko som jag värkligen vill ha :(
Jag skulle vilja lägga ut en bild på dom med det är något konstigt med det nu så det går tuvärr inte "/
Anars har dagen varit bra tycker jag :D
Men är det ionte ofta så att har man sett ett plagg eller liknande måste man bara ha det :O I lördag när jag tittade på melodifestivalen såg jag emelis kläder och jag bara älskade hennes skor och strumpbyxor XD Det va så himla fint med svarta lack pumps och ett par svarta strumpbyxor och en ganska kort kläning:O Så ja det är la kanske lite därför jag är så besatt av att hitta ett par fina pumps XD Men vad tycker ni? Har ni sätt något ni gillar vill ni inte bara ha det då ??

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du fler läsare, över tusentals bli då medlem på : http://www.viraltrafik.se/?beccx

hare bra

2009-02-10 @ 00:57:18
URL: http://vob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0