Sova över party :D

Igår hade jag och Becca sova-över-paty villkeet jag tycket va jättekul :D Jag fick många fina presenter som ex ett clinique sett men en jättefin sminkväska, nagelack, massor av örhängen, pieces trosor och massor avmer saker.
Men jag antar att ni vill se några roliga bilder från idag och igår :D


 Här är våran vackra tårta <3
Själv tyckte jag att partyt blev jätte lyckat :D Fast alla hade svårt att somna på kvällen men tillslut så jick det.

Nu ikväll va jag på resturang med Mamma,Pappa och min syster Emmie villket jag tyckte var jättemysigt:D
Men nu är jag värkligen jätte tröt och imon ska jag till kyrkan och sova över hos Tamara<3

Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej! Nu är jag hemma igen från resan till skåne! Hoppas att du har följt lite granna genom resan dit och hur det har varit där nere.



Kommer att blogga lite mera nu i framtiden :D

hoppas du har haft det bra! och ha en bra vecka nästa vecka :D



Emma

2009-01-25 @ 23:50:32
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0