Tisdag :/

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på länge men det har varit så mycket :O Vi har massor av inlämningar och läxor så jag har helt enkelt inte haft tid :/ MEn nu skriver jag och det är la bra :D Idag har jag varit i skolan, varit på stan och tränat. I skolan va det tråkigt så det va roligt att få komma till stan fasten att jag och Alice satte oss på ett cafe för att plugga med det va mysigt:D Jag köpte också en hudkräm åt min mamma villket jag hoppas att hon blev glad för :D Efter det åkte jag och Alice till F&S villket också va kul:D JA detta är vad jag har gjort idag :D Skriver mer imon då ska jag nämligen till FACE rean halva priset på allt i butiken :O HA det bäst1

MASSOR AV PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lars Andersson

Hej Fanny kul att se att du har en sån fin blogg.

Vi kommer på ditt kalas, då förväntar vi oss "kafe å latè" ;D

mvh kapellgatan

2009-02-01 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0