Utmanad :)

Jag har blivit utmanad av malin och.

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:
  1. Jag måste alltid se till att det är låst innan jag lägger mig
  2. Jag kan bara äta frukost i pyamas
  3. Jag kan inte dricka mjölk till frukost
  4. Jag började gråta när jag fick ett armband av mormor
  5. Om någon säger att hon/han har ont på ex armen så ska jag alltid peta på det stället (Inte med flit)
  6. Jag gillar att baka
  7. Jag gillar att köpa saker till mitt rum
  8. Jag måste alltid ha en låg stol i skolan

Jag utmanar alla som vill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. haha okej :) bra att du petar där någon ha ont, haha , fast de har jag också e tendens till att göra :'D

2009-01-19 @ 22:34:28
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: rebecca som älskar Fanny :D<3

Haha!! Ja, det sa typ Alice igår eller när det var! Att du petar så xD<3

2009-01-21 @ 12:23:59
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0