!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså jag fattar ingte det funkar fort farande inte så det får räckamed text idag. Ska se om jag kan göra ett videoinlägg lite senare. Men idag har vi som sagt varit på stan och lite shopping blev det ju :D Först ett par skor från H&M med trä klack och en svart rosett och öppet i tån, sen ett par skor från fredperry som var sätte fina, en tunika från walk super söt var den! ett par fakade raybands (rosa så klart) och tre par läpp galns :D inte jättemycket men det är ju bara första dagen så man får ta lite i taget :P

Imon blir det lite mer turistiskt med bigben och londom eye och lite så. Förhoppningsvis så funkar det att ladda upp bilder då så nu får vi hålla tummarna för det :D Men nu ska jag snart kolla lite på TV och så.

Ni får ha det så bra medans jag fortsätter med bilderna och sen ska jag försöka med ett videoinlägg.

PUSS <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0