Idag :D

Idag har jag varit med Elin <33 Aovde över hos henne och vi vaknade inte förens typ 11 halv 12 och vi eller ja elin höll på att smälla av när hon inte hittade sin mobil xD Lite kul var det ! Sen åkte vi hem till mig och åt flygande jakob!!! SÅ GOTT !!! <33 Hahaha sen hjälpte elin mig att skaffa Bilddagboken, ahhah jag vet att jag är efter xD Sen stack vi ner till stan för att igår när jag badade råkade emmies kompis slå till mig på örat så att örhänget gick sönder!! Snacka om att jag blev ledsen när jag fick veta att dom inte hade de örhänget kvar blev jag verkligen på dåligt humör och ledsen "/ Jag älskade det örhönget! det var verkligen ett fannyörhänge om man säger så. Men jag fick ett tillgodo kvito så jag tror jag ska köpa en thomas saabo berlock för pengarna. Sen gick vi och tittade lite och lämnade blandannat in elins mobil på lagning. och nu är jag hemme :D Tittar lite på CSI och mysar med Rex <33 Han är så söt <33

Men nu ska jag fixa lite med min nya Bilddagbok så ni får ha det så bra!

Puss <33


Kommentarer
Postat av: linnea

hehe, du har glömt att säga 'örhänge' i den meningen om att emmies kompis slog till ditt öra. låter som om örat gick sönder ;) läs det långsamt en gång :) hadetbäst<3<33 :D

2009-07-11 @ 19:25:38
URL: http://ineea.blogg.se/
Postat av: Bella ;)

Hej!

Vad heter du på bdb? ;)

Ps. Jag har inga pengar kvar på min mobil typ, så jag kan inte svara på sms om du undrar ;P

Från dagiskompisen <3

2009-07-14 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0