Igår <33

Igår var jag ute med jeanna typ hela dagen:D Vi började med att ta lite kort men efter lunch blev det en lång promenad som blev mycket mysig men också väldigt kännslosam, vi fick båda talat ut om våra djupaste kännslor och jag måste säga att det varlänge sedan jag pratade med någon om detta så det var skönt att få släppa allt <33 vid halv sju gick vi skillda vägar eftersom du skulle kolla på herry potter och jag HATAR det XD Vet inte varför men hara alltid hatat herry potter :P
 
Vid halv 9 träffade jag Linnea och så stack vi iväg med hennes moppe för att träffa fredrik och hanns kompis Jens. Vi satt och snackadeen stund och sen åkte vi ner till stan för att tanka fredriks moppe :P Det känndes verkligen fritt att åka moppe vid solnedgången i full fart, ÄLSKAR DET!!!!! Efter det åkte vi till södra näs för att släppa av Jens och sen tillbaka till breared. Klockan var då runt 11 så vi satte oss på mitt område och bara snackade <33 Supermysigt <3 Vid 00.00 åkte dom hem och jag la mig och SOOOVVV <333

Bilder jag tog med Jeanna <33





Ha  det bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0