Ikväll :D

Fickträffat becca en stund ikväll och det var super mysigt <33 HAr verkligen sanat henne!  Hihihihi vi bakade också men hennes kakor blev inte jättelyckade om man säger så. Dom blev jättebrända, fast mina amrikanskemuffins blev helt okej, fast jag kan inte säga att dom var specielt stora xD Bara synd att jag inte hade kameran med mig så att jag kunnde tagit lite kort "/ Men sånt är livet :P

Ska försöka sova snart börjar faktiskt känna mig lite trött. Men ni får ha det så bra :D Och om nio minute kan jag säga
IMON ÅKER JAG TILL LONDON!!!! <333


Kommentarer
Postat av: rebecca ;D

Haha jag vet att jag är bäst ;D<3

2009-07-24 @ 11:45:00
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0