Packat !

Jag måste faktiskt säga att jag är mycket stolt över mig själv som har packat och är nästan redo att åka :D Klart att det finns lite kvar som jag måste fixa men man får ta sakerna lite som dom kommer. Hahah dock blir det lite jobbigt om man sitter på planet och kommer på att man glömmt något livs nödviktigt som typ viktiga tabbletter och så, inte för att jag har några men ni fattar vad jag menar. Själv tror jag nog att jag ska börja ta bort smink och borsta tännderna och så eftersom jag ska upp och duscha imon vid havl sex!!! ÅÅÅ det är så jobbigt när man måste gåoch lägga sig tidigt när man inte är tröt. Det brukar ofta sluta med att man bara ligger och tittar upp i taketoch tänker p typ....... ja ingentig i prinsip. Aja måste kolla så att allt är ner packat nu.

Puss <33


Hum?? vad saknas :S


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hur länge ska du vara i London då? :)

2009-07-24 @ 23:47:37
URL: http://tiildiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0