Smink borttagning!

Okej nu ska jag börja med en sak som jag ska kalla Fanny Tipsar:D Det låter la kul! Detbetyder alltså att jag kommer att ge er blogg läsare ett tips en gång i veckan så länge jag har tips att ge er :P Och då kan det vara allt mellan olika bloggar, hemsidor, skönhets tips eller kanske ett gott baktips :D Ja lite vad som helst mellan himmel och jord alltså :D

Mitt första tips kommer att bli LORÉAL paris 2 in 1 milk & toner make-up remover. Det är alltså som ett smink borttagningmedel som även är bra för huden:D Jag är verkligen super nöjd med den och den kostar 85 kr normal pris. Den är väldigt mjuk och själv använder jag ansikts servetter när jag använder den. Demaq expert som den kallas är till för både ansikte, ögon och läppar och den får helt klart 5 av 5 stjärnor :D


Såhär ser tuben ut :D Och det är alltså en kräm och inte en slags olja :D

HaHAHAHHAHAHAHAH We like it !

Bilderna bjuder jag på :P

Ha det gott <33

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv. så fult! :)

tack! :D <3

2009-07-23 @ 10:08:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: lina

Taacck din header är oxå fiin

En kompis har gjort den:)

hon ärjätttte bra :)

2009-07-23 @ 11:04:55
URL: http://beautiful3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0