Stan med pappa <3

Hej allihopa :D Som ni säkert vet åker jag till Londom imon och jag åker från Sverige om exakt 19 timmar och 44 miuter.

Idag har jag fått gjort en del. Inte så mycket men lite! Först så duschade jag och fixade iordning mig. Räknade ihop alla mina pengar och sen åkte jag ner till stan med pappa för att växla allt. Och jag ska säga er attdet tog sin lilla tid att fixa det men nu är det fixat. Sen gick vi till bokhandlen för att köpa en rosa miniräknare till mig <3 För jag kom på att jag kommer att ha väldigt mycketproblem med att inte köpa upp allt eftersom man får mindre pengar om man säger så. Så att om något kostar 10 pund så kommer jag ju att tycket att det är jätte lite men så ska jag börja ta det med gånger 12,63 och det kommer ju att bli helt knäppt så jag köpte mig en miniräknare. Sen åkte vi och köpte lite mat och så nu börjar det bli dags att packa! Hahaha har inte ens skollat om allt är tvättat så jag får nog sätta igång! Men ha det så bra sålänge <3


Puss <3


10,67 gånger 12,63 =??????? Tur att jag har en miniräknare :D

Kommentarer
Postat av: Mia

åh, härligt med shopping i london! (: är det dyrt där?

2009-07-24 @ 16:14:31
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0