Dom kallas egoister!!

Jag har en del männisor omkring mig som jag bara kan kalla för en en sak, EGOISTER!! Dom tänker verkligen bara på sig själva. Det är inte alltid stora saker som dom gör utan bara små saker ofta som man stör sig något otroligt på. Men det fula är att om man skulle göra samma sak själv någon gång reagerar dom fort på det. Men dessa människorna gör även andra saker som kan få en att inte må bra. Asså det är helt sjukt hur Dissad dom kan få en att känna sig, och kan bara säga att jag hatar det. Så Dagens Diss för mig är alla Egoister som finns runt om kring oss!

Kommentarer
Postat av: PygmeBitch

Bra bra ;) skriv ett inlägg om detta på din blogg så länkar jag dig :)

2009-06-07 @ 22:00:31
URL: http://pygmebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0