???

Hej alla sötnosar<3 Igår kom jag hem vid 1 och jag hade planerat att lägga in ett blogg inlägg men jag vet ärligt talat inte varför jag gjorde det?? Jag hade tagit en bild och var innen på internet och allt men jag la aldrig in det?? Aja kan inte göra något åt det nu "/ 

Men som sagt då så var jag på stan igår <3 Började med att vara hos anton där det var rktigt kul! Dansade lite och så <33 Sen stack vi ner till stan vid halv nio typ och vi hamnade på torget där en av mina kompisar inte mådde så bra :S Resten av kvällen var vi nere vid soseten eller hur det stavas xD Och själv var man ju med i nykterhetstävlingen !!! Så stolt och på onsdag kan jag se om jag vunnit typ presentkort eller något liknanade <33


Detta var bilden jag tog i gårkväll och ni fattar nog inte hur  sömnig jag var xD Och bandet jaag har runt handen visade då att man var med i nykterhetstävlingen!

Men ni får ha det så bra <33 skriver mer senare, puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0