Går dagen!

Gårdagen var full av roliga saker! Började med skolan där vi skulle servera 9:orna. Hahaha som det lagades mat ocg fixades mellan 8 och 13.00. Jag och tillie övade på låten 17 år som vi skulle framföra för alla lärarnaoch niorna under middagen. Så här såg det bland annat ut


Som sagt fullt upp!

Och jag måste bara säga stt det var jätte kul! Själv var jag ju servetris och klädd i svart hög tjol och under en vit blus :Poch eftersom vi bara fick nyponsoppa och glass till lunch så var alla hungriga som vargar när vi kännde doften av maten vi lagade så när allt var klart och efterrätten var serverade så kastade sig alla over potatisgrattängen som var kvar och fruktsalladen! Asså det var verkligen jätte kul :P 

När jag och alice kom hem tog vi ett bubbel bad och fixade benen och håret och allt och så beställde vi en pizza xD HAhaha fruktansvärt gott var det ! Sen satte vi på oss lös naglar, och jag blev faktiskt nöjd

Och sen åkte jag hem och var lite med Hanna och rebecca <33

Så såhär såg gårdaagen ut !

PUSS <33

Kommentarer
Postat av: erica

VArt har du köpt dom! kan du adda mit msn [email protected]:)

2009-06-14 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0