God morgon!

God morgon alla söt nosar <3 Sovit gott? Hoppas att ni alla är vackna och på bra humör för själv har jag varit vaken sen 6.30 så just nu sitter jag i skolan. Aaa vill ni veta vad vi gör??
Jo ingenting är vad vi gör :P Vi sitter och snackar lite och så för vi har inga arbeten eller någonting att göra så det känns ju slappt men också lite tråkigt :P Och idag slutar vi redan vid kvart över elva, hahaha det är slappt. Så efter skolan så sticker jag och alice ner till stan en sväng. Men nu ska jag återgå till att inte göra någonting.

Puss<3
 
Hahaha denna bilden är rån förra sommaren så den bjuder jag på ;P

Kommentarer
Postat av: malin

tack åh tack :D

2009-06-06 @ 11:46:05
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0