NEEEEEJJJJJJ!!!!!

Nu ska jag göra er alla besvikna "/ Jag har helt glömt av att skriva det, men jag ska på konfirmationsläger om en timme villket innebär ingen tillgång till dator på typ 5 dagar :O Och detta betyder inget bloggande på typ 5 dagar !!!!! Så nu kommer ni att få klara er helt utan mig i 5 hela dagar eller för att vara exakt 4 dyngn men ändå!!!!! Aja man kan ju alltid hoppas på ett internettcafé.  Men på torsdag kväll kommer jag förhoppningsvis vara tillbaka med lite roliga bilder dessutom.

Idag har jag först sålt GT och blev 150 kr rikare. Sen  sov jag ill typ 1 och greps av lite lätt panik eftersom det var sy mycket jag behövde göra. Tillslut fic jag packat, städat, äta, duchat och handlat så nu är jag redo för avfärden som sker vid kyrkan klockan 5 :P Nu sitter jag och becca  och tittar lite på vänner och grummlar lite över våra smarta plander.  Men ni får ha det underbart och glömm inte av att jag är tillbaka på torsdag <33 PUSS <3


Hahah becca tyckte att detta var jättekul!


Haha om ni börtser från mig så är detta en supersöt bild, på becca ;P

Kommer sakna er något otroligt!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har startat en tävling på min blogg, kika in och va med :)

2009-06-16 @ 17:20:46
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0