NEEJJJ!!

Sorry för att det inte blev något mer inlägg igår men internet på min data är helt konstigt men jag hoppas att det ska fixa sig till ikväll. Nu sitter jag vid standard datorn på nedervåningen men jag orkar inte lägga in bilder på den datan.

Anars idag har jag varit is kolan där 9 orna hade sin årliga musikal, ahahah jättebra var den xD Efter skolan satt jag kvar en stund för att skriva på min So uppsat och tro det eller ej JAG ÄR KLAR!! Så jag änkte att jag skulle chilla lite när jag kom hem men jag har bara haft jätte tråkigt "/ Skulle vara med elin men hon valde att gå på musikalen med tamara istället :/ Så jag och mamma åkte till Willys och jag köpte lite naturgodig :P Gott <33 

Men som sagt ska jag försöka fixa mitt internett så att det kan bli ett till inlägg ikväll. Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0