Nu undrar ni la?

Ja nu undrar ni la hur jag har haft det eftersom jag inte lagt in några inlägg! Ja vi kan ju börja med i fredags när jag var på Tjej middag hos några kompisar :D Super mysigt var det!! Fast vi åkte vid typ kvart i tolv så vi var hemma hos mig vid tolv. Då matade vi grannens katt och så åkte vi ner till Alice så vi var la där vid halv 1 och jag somnade så fort jag la mig i sängen xD 

Igår då så var jag med Alice. När vi vakant stack vi ut och joggade.
Gårdagens outfit


Sen åkte vi ut till varuborg som jag tror det heter xD För att äta glass och jordgubbar xD Super gott var det!! Man tog ju såklart med sig några hem ;P



Sen hade vi as tråkigt vi gjorde ingenting!!! Men så slutade det med att vi skulle hem till Anton och kolla på fotboll! Hahaha super mysigt vaar det!


HEJA SVERIGE!!! Dåligt nog SÖG vi xD

Sen så cyklade vi runt lite på södranäs och avslutade på campingen som var full med BÅROSARE!!! HAhahah som dom glodde när vi cyklade runt och plingade med våra cyklar xD Så jag var la hemma vid kvart över 11 och somnade även då så fort jag la mig i sängen xD

Så tillsist idag då som började med kyrkan, YES SISSTA GÅNGEN!!! När jag kom hem var jag med alice. Hahaha vi bakade brownie xD Vid halv fem åkte vi net till stan för att kolla på när studenterna gick in på balen, alla var så vackra :D

 
OCH nu ska jag ta en lång skön dusch för imorgon är det skola igen xD

Puss på er <33




Kommentarer
Postat av: rebecca :)

Men Zlatan var bäst (a)<3

2009-06-08 @ 21:00:23
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0