Tjej middag hos linnea :D

Som ni vet var jag ju på tjej middag hos Linnea igår och det var verkligen super mysigt! Tack Linnea <33 Hahah och vi super god mat också, wok om någon undrar. Sen så spelade vi kubb, åt kladdkaka och ett rita spel xD HAhaha Linn vi var verkligen "bäst". Aja nog om det, nu ska ni få lite bilder


Påväg dit <33

Hahah rolig eller vad xD Typ garvar!

Linn på G xD

Haahah jag ser ju typ ut som ett troll xD

hahah ser dom inte taggade ut xD

Gott :D

Jag älskar kameran och kameran..... eeh ja

Vi hadeiallafall supermysigt men att gå hem i klack skor klockan 00.00 var ingen hitt "/


Puss <33 Nu vet ni hur jag hade det igår <33

Kommentarer
Postat av: Linnea ;)

SUPERKUL:D tack så mkt för en underbar kväll! <33333

2009-06-29 @ 22:07:35
Postat av: Elsa =)

sjukt kul va det! <3<3 :)

2009-07-01 @ 13:03:22
Postat av: Rebecca ;D

Jodå , det var en hitt (a)<3

2009-07-08 @ 22:34:14
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0