Villken dag :O

Började dagen på stranden där vi vindsurfade och det var verkligen AS kul!! Jag och Elin funderar på att ta några lektioner i sommar <33 Efter att vi varit där åkte vi tillbaka till skolan där vi fixade lite små saker till serveringen som vi ska ha för niorna imon, hahaha jag Linnea och Tillie sjöng för vi kanske ska uppehålla dom små niorna ;P Fett kul vare måste bara övertala Linnea!!!:O

Så i stan sen hände lite saker som jag typ grät för i timmar men sedan så löste sig det av en ren tur!!! Hahahaah så jag åkte ner till stan för att fixa det jag skulle fixat första gången, nämligen en present till pappa som fyller år på fredag! Haahhahaha snacka om att det blev en snabb lösning XD Haahahha jag och elin skulle till matas så vi tänkte att vi kunnde gå igenom hemmakväll, hahah och då hade dom så att man kunde pröva ett spel så jag och elin stog där i typ 20 min, hahaha så himmla bra var vi ;P Så när jag kom hem åt jag tcos och sen tittade jag på fotboll med Hanna och Rebecca :D Mysigt <333 Hahahah jag och becca var lite flummiga så hanna blev lite sur på oss :S :P 

Och nu är jag super tröt så ska sova så snart som möjligt !!! Så puss på er <3

 
Och så här tråkigt kan man ha det ibland, ser ni mitt armband?? Det är en del av mig och att tappa bort det är som att tappa bort en del av mig ! Tar aldrig av det <33

Kommentarer
Postat av: rebecca :))

Haha! We are alweays flummiga (a)<3

2009-06-12 @ 12:15:25
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0